Knubbiga Mary-Kate Olsen


Huset Fullt-stjärnan Mary-Kate Olsen har tjockat till sig rejält på sistonde. 
 Kort efter hennes 18-årsdag fick hon besked om att hon led av anorexi. Kampen har varit hård men hon har klarat sig även om hon varit nära döden flera gånger.  
"Det har varit flera gånger som jag har vänt mig till närstående sagt att jag inte orkar mer och att anorexin var för mycket för mig" säger Mary-Kate till en amerikansk tidning.

2004 vägde hon 43 kilo och tills nu har hon lagt på sig 16 kilo och väger nu 59 kilo. Hon säger själv att hon är nöjd med sin nuvarande vikt. J tycker att hon passar bättre som "knubbig" än som undernärd.

we know you love us,
xoxo gozzipgiirlz

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0